27/04/2022

מחליף חום ספירלי סטנדרטי לעבודות בין נוזלים (Alfa Laval)

מחליף חום לנוזלים מחברת אלפא לבל

AL-SHE-LTL | מחליף חום בין נוזלים

מחליף חום זה להפרדת נוזלים הוא עוד מוצר איכותי מבית חברת “אלפא לאבל” העולמית. אנחנו בחברת פי.סי חץ טכנולוגיות, היבואנית הרשמית בישראל, מספקים את מוצרי החברה ושירותים משלימים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר.

חברת אלפא לבל הם ענקיות מוצרי התעשייה הגדולות בעולם. מתעשיית טיהור השפכים, התעופה, החקלאות ועד תעשיית המזון – מחליפי החום של החברה מיועדים בדיוק למטרות התעשייה.

מחליפי חום ומחליף חום לנוזלים

ה-SHE-LTL של חברת Alfa Laval הוא מחליף חום ייעודי מקצועי. בתעשייה, מחליף חום ספירלי זה מיועד לעבודות החלפת חום בין נוזלים. עם תעלות מעוקלות ותנאים מיטביים להעברת חום וזרימה, הוא מיועד לעבוד עם מגוון רחב של נוזלים. מחליפי החום הספירליים הם ייחודים לעבודתם. חברת אלפא לאוול מציעה קשת רחבה של דגמים סטנדרטיים עם מגוון קטרים ומשטחים להעברת חום, המשמשים לטיפול בנוזלים בכל עוצמות הלחצים: בינוניים, גבוהים או נמוכים.

 

שימושים במחליפי חום

לכל מחליף חום קיים הייעוד המיטבי שלו. כמו מחליף חום לגזי פליטה, מחליף חום זה מותאם לעבודתו בכך שמבנו וצורתו אידיאליים לחימום, קירור והשבת חום בחומרים בעלי צמיגות גבוהה.
בשימושים שבהם קיים סיכון גבוה למקדם זיהום (Fouling Factor) וכאשר זמן ההשבתה בניקוי צריך להיות מזערי, למחליף חום זה יש יתרון אדיר.
יעילות העברת החום הגבוהה של מחליפי חום אלה הופכת אותם לבחירה מושלמת להחלפת מעטפת וצינורות או קליפה וצינורות במחליף החום. אם ישנה חשיבות גבוהה לזמן ההשבתה לצורך ניקוי הזיהום (Fouling) – זהו המחלף הנכון…

 

יתרונות מחליף החום לנוזלים

  • היווצרות מקדם זיהום (Fouling) מופחתת ברמה דרסטית. זאת הודות לעיצוב של תעלה אחת עם אפקט ניקוי עצמי.
  • משטח העברת החום קל לבדיקה ולניקוי מכני.
  • זמן השבתה מינימלי הודות למרווחים ארוכים יותר בין הניקויים. כתוצאה מכך, קל להחזיר את היחידה לפעולה בתום הניקוי.
  • השבת חום יעילה במיוחד בזכות הזרם הנגדי.
  • עיצוב קומפקטי וגמיש שניתן להתקין אופקית או אנכית.

 

עיקרון הפעולה של מחליף החום SHE-LTL

ספירלת המחליף עשויה משתי תעלות זרימה ספירליות קונצנטריות. בשתי התעלות נמצא בזרם נגדי מלא. הנוזל החם נכנס למרכז היחידה (בדרך כלל) וזורם הצידה, כלפי חוץ. הנוזל הקר נכנס מהצד וזורם לכיוון המרכז, כך נוצרת זרימה נגדית. הזרימה הנגדית ותנאי הזרימה האופטימליים בתעלות מאפשרים מקדמי העברת חום גבוהים. מקדמים אלו גבוהים יותר מאשר במחליפי חום רבים אחרים!
קל להגיע לטמפרטורות קרובות לטמפרטורות צולבות.

העיצוב הייחוד של המחליף

העיצוב של תעלה יחידה מפחית באופן דרסטי זיהומים ומבטל את הצורך במעקף. בשונה ממחליפי חום רבים שבהם סתימה חלקית מפנה את הזרימה דרך שאר התעלות הפתוחות, המהירות בספירלה עם תעלה אחת עולה עד שהמשקעים מתנקים. כל משטח העברת החום נגיש לבדיקה או לניקוי מכני. זאת, על ידי הסרת הכיסויים בלבד. גם ניקוי כימי יעיל במיוחד מאחר שתמיסת הניקוי אינה יכולה לחדור לצינורות פתוחים.

 

פירוט נתונים טכניים:

 

 

מאמרים קשורים

עוד ציוד לתעשייה ומידע מקצועי...

ביצוע הזמנה

מעוניינים להזמין את המוצר?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר.

המוצר נוסף לעגלה

לאן ממשיכים?

דילוג לתוכן